hilaleee Kahveli Saglik ocağı e nabizdan gorunmuyo dedi canım nerden bakabilirim peki biliyo musun çok heyecanlı
Momy_eyyuptalha Merveebuluttt üzülme ya hayırlısı olsun inşallah rabbim gönlüne göre versin inşallah 🙏 Rabbim neylerse en güzelini eyler 🤍 bende 5 yıldır evliyim benim 1 kez tek düşüğüm oldu daha olmadı kaynanam sürekli oğlumu evlendirecem diyordu ben umudumu kaybettmedim tedaviye gittim çatlatma iğnesi ile dün hamile olduğumu öğrendim rabbim en kısa zamanda sanada nasip etsin inşallah canım stres sıkıntı da hiç iyi deil beklemedigin bir anda öyle mucize olsun ki inşallah 🙏❤️
Merveebuluttt Bu durumda nefret ediyorum resmen yıkılıyorsun ya inanmak istedim belkide piskolojik olarak belirtiler var zannediyorum artık bence ne zaman bidaha o duyguları yapıcam imanın bilmiyorum ama hiç yaşayamıcakmışım gibi hissediyorum 😞
Ozge_ozge Merveebuluttt Umudumuzu hiçbir zaman kaybetmeyelim canım nasibinde olur elbet hiç üzülme Allah’ım en hayırlısını sağlıklısıni nasip etsin inşallah benimde Ekim’de düşüğüm oldu bu ay ümitli bir şekilde bekliyorum inşallah bizimde olur 🤲🤲
Merveebuluttt Momy_eyyuptalha inşallah bende ilk kaybımdan sonra sorun haline getirdim rabbim isteyen herkese versin inaşllah
Merveebuluttt Ozge_ozge aklıma takılan tek şey ilk hamileliğimle şuanda belirtilerim aynı ilk gebeliğimdedr kan testi vermeme rağmen çıkmamıştı 2 hafta sonra yaptırdığımda değerim 3 haftalık hamile olduğumu gösteriyordu bilemiyorum adetim geçti beklicem nasip kısmet canım hepimiz için
Kahveli hilaleee kan aldıkları zaman etiketin fotoğrafını çekseydin sağlık ocağının bağlı olduğu laboratuvar sitesinden bakabilirsin. İstersen ara iste kodu. Halka açık yani senin hakkin bakmak
hilaleee Kahveli canım çok isterdim de önceden bilseydim kesinlikle çekerdim resmini Neyse olsun yarına kadar sabrederim🥰