Assem 34 cü haftaya kadar bizimde iğnemiz devam ediyor canım korkma hep dua et karnını seve seve bende 8 9 haftalıkken mi ne başladıydım iğneye kanamam olunca kan sulandırıcı hapı bıraktırmıştı doktorum iğneyle devam etmiştik 12 haftadan sonra vitaminle kan hapı verdiler bana folik asiti bırakıp