Babyface hayırlı olsun aynı gün doğum yapmışız:) ben de dün sezaryen doğum yaptım. Ben de arkadaşlara naçizane tek bir öneride bulunucam asla stres ve heyecan yapmayın rahat olursanız çok daha iyi olur doğumunuz. Ben çok heyecan ve stres yaptım ağlayarak girdim hata ettim.
Bebeğinle olmak paha biçilemez☺️
Tekrardan hayırlı olsun bebişlerimiz