Kızlar valla 2. Trimestere geçince devlet hastanesinde sıra bulamadım aile hekimine gidip kan vereyim dedim kan değerlerime baktırmak için. Aile hekimi bana ayda bir kan vermek gibi bir uygulama yok biz sizi zaten 16.haftada çağıracağınız dedi. O zaman bakarız dedi. Bana çok saçma geldi. Özel kliniklere giden çoğu gebe sağlık ocaklarında aistedikleri zaman tahlil veriyor