Helpmee ohh umut oldunuz bana da bizimde 12.5 mm oldu detaylıda 6 mm ile başlamıştı şimdi 33+2 yiz. Tek böbrekte var amniyon sıvısında da azalma yok inşallah bizimde doğar doğmaz geçer. Siz kaçıncı hafta da doğum yaptınız doktorum 15i geçerse bir iki hafta erken alabiliriz dedi korktum 🤷🏻♀️