Haticekaya1808 Bugün tam 18 haftalık oldum. Ama ara ara rahmim kasılıyor taş gibi oluyor hatta göbeğimin şekli bile değişiyor sizce normal mi iki hafta sonra kontrolüm var.
oguzweannesi Haticekaya1808 benimde öyle erken başladı hala oluyo şuana kadar sorun yaşamadım yinede doktoruna belirt magnezyum versin biraz rahatlatır