Sevimlianne_adayi Dün çatlama iğnesinin 9 üncü günü yaptım ilk yaptığımda belirgindi hafif sonra o kadar az ki resimde gözükmüyor bugün 10 üncü gün sabah ilk idrar ile yaptım 5 dk içinde silik çizgi çıktı ve 10 dk içerisinde koyulaştı sizce
_Mediha_ Sevimlianne_adayi daha çatlamamış daha net çıkması gerekiyor bildiğim kadarıyla 2 günü var gibi yinede değerlendirin
Meryemce92 Sevimlianne_adayi Silik çizgiyi görüyorum ben 29 aralık yazanda ☺️ Rabbim gönlüne göre versin 😇
portakalcicegii Sevimlianne_adayi silik çizgi görünüyor ama iğnenin etkisiylede olabiliyor. En iyisi kan vermeniz
Powergirls Sevimlianne_adayi kuzum sen bi kan ver içinde rahat eder zaten varsa betan yüksek cikacak 5 üzeri olacak ☺
Ceylankaya35 portakalcicegii ayyyy inanın bana kan yalan yah hamile olduğumu testlerle anlamadım üstüme düşen ağırlıktan ve adetimin geçmesinden ama ben emin olmak için hastaneye gittim kan verdim kan temiz cikti ama içimde bi his aynı gün akşamı eczane den test aldım pozitif çıktı ama şaşırmadım hamile olduğumu anladım sadece tıp meselesine fazla güvenmedim ve guvenmiyorumda…..
ol_cay367 Sevimlianne_adayi canim 1-2 gün daha bekle daha sonra kan testi yaptır.igneninde etkisi olabilir.
Zhr42 Sevimlianne_adayi çok az daha belirleşti çizgi ama yine çok azdı doktora gittim doktor çok çok yeni gebelik durumu dedi beta HCG emde çok düşük çıkmıştı 3 gün sonra gittim yukselmisti beta HCG ama test hala böyle silik çizgi oluyordu doktor hamilesin dedi.insallah senin kide oyledir
Momy_eyyuptalha Sevimlianne_adayi benimde aynısı oldu dün 15 günümdu doktorum kan vermemi istedi çok şükür gebelik vardı ama çok küçük 🙈inşallah hayırlı haberlerini alırız
Tugbasndr Bende çatlatma iğnesi ile hamile kaldım, benim testlerim de hep çok silikti kan testi verdim vee hamileyim. Kesinlikle kan testi vermelisin