Kızlar birşey sorucam kafama takıldı da dün kontrolüm vardı 32+0 haftalık hamileyim 1.860 gram 44 cm boyu oğlumun kilosu iyi herşey yolunda dedi ama karın çevresi 1 hafta geride dedi sordum doktora ciddi bişe mı dıe gelişim geriliği dedi ama araştırdım baktım 1 hfta oynaması normal diyor sizce korkmalımıyım bi bilginiz varmı 😔