kızlar cuma günü hamile olduğumu öğrendim bugün tam 4 haftalık oldu aslında niyetim 6 haftalıkken doktora gitmekti ama ağrım olunca sancım olunca düsücek diye çok korkuyorum daha önce 2 kimyasal düşüğüm var sizce 6 haftayı beklemeden yarın doktora gideyim mi ? ama 4 haftalıkken zaten birşey göremeyecek en fazla protestan verip yollar diye de düşünüyorum