berna_92 ilk gebeliğimde 20. haftadan sonra kısaldı 19 a kadar düştü progestan + full yatışla 38 e kadar direndik oğlumla . ikinci gebeliğim bu sefer 14 te 25 oldu serviks, 17 de tekrar muayene oldum yine 25 progestan kullanıyorum yine . doktor benim genetik olduğunu söyledi rahim ağzının kısalığını . yine yatmam gerekiyor ama mümkün değil oğlum 2.5 yaşında . Allah’a emanet gidiyoruz bakalım . umarım bu sefer de 37-38 leri götürürüz