Yavrumu-beklerken123 Merhaba kızlar,13.haftadayim el ayak kaşıntısı çok oluyor geceleri uykudan uyandırıyor ,böyle sıkıntı yaşayan oldu mu normal midir ?
incisu Yavrumu-beklerken123 gebelik kolestazı olabilir doktoruna danış canım sana bazı testler yaptıracaktır
Asilprens06 Yavrumu-beklerken123 bende de olmuştu kontrollerim özel hastanede inşallah doğumumda aynı doktorumda olucak yapmadık test bırakmadı en ince ayrıntısına kadar baktı 1000 lira gitti boştan yere hiçbir şey çıkmadı şimdi 21 haftalık oldum yine geldi kaşıntı bileklerim ayaklarım her yerim kaşınıyor 😅 çok pimğirik olmucam bu sefer dedim krem sürüyorum geçiyor gibi oluyor ama yüreğini ferahlatacaksan git hastaneye he şunu demeyi unuttum gebelik kolestazı dedikleri şey 6. Aydan sonra çok sık görülen bir şey miş doktor bana gülmüştü hatta mümkün değil ama yinede yapalım test demişti ben içim rahat etsin diye bakın demiştim 😅
Cotanakk Bende de kaşıntı var 29. Haftadayım özellikle ayak bileklerimin üst kısmı kaşınıyor bu aralar kolestaz vs de ilk defa duydum inş öyle bir şey yoktur 😁
Duyguuu- haftada döküntü olmayan el ve ayak kaşıntısıyla başlayan kaşıntım daha sonra bütün vücuduma yayıldı hormonlardan sanıyorduk fakat şiddeti artınca gebelik kolestazı olduğunu öğrendik yapılan tahlillerle ilaç kullanıyorum şuan cumartesi günü sezeryan olacağım 37. Haftada doğum olması gerekiyormuş kolestaz olunca
Adileeselvi Duyguuu- Çok geçmiş olsun 17.haftamdayim aynı şeyleri yaşadım çok kasintim vardı göbeğim de kıpkırmızı olmuştu doktora gittim dün kolestaz için erken dedi bana beş altı gündür vardı kasintim bu gün hafifledi bilirubin falan dedi bir kaç test istedi sonra da sonuçları cildiye görsün bı dedi hiç birşey anlamadım dün saat üçte verdim kan idra ama sonuçlar hâlâ çıkmadı sonuçlarınız ne kadar sürede belli oldu acaba biraz uzun yazdım ama
Duyguuu- Adileeselvi çok teşekkür ederim. kan ve idrar tahlili verdim 2 saat içinde çıktı sonuçlarım size de çok geçmiş olsun inşallah sizinki böyle bişey değildir çünkü çok zorlandım ben
Adileeselvi Duyguuu- şuan için kalmadı kaşıntı çok nadir öyle ama sonuçlar çıkmadı hala benim e nabiza düşmedi bile