atlasinannesiii Kızlar bu saate kadar burun tıkanıklığımdan asla uyuyamadım nefes almak imkansız. Sanki boğuluyormuşum gibi bi his oluyor. Tıkanıklık için önereceğiniz sprey varmı. Çünkü doğal ne yaptıysam geçmedi. Buharda yaptım tuzlu suda bana mısın demedi
Minikjaponunannesi atlasinannesiii ben de aynı dertten dolayı şu saate kadar uyuyamadım. Geçen eczaneye gittim hamileyim deyince sprey vermedi. Deniz suyu kullan dedi. Zaten var ama işe yaramıyor o da. Ben de eşime aldığım minik mentollü bi krem var eczanelerde satılıyor. Onun burnuma sürüyorum o iyi geliyor ama bu gece o da fayda etmedi 😖
Snmz atlasinannesiii ben iliadin kullanıyorum canım baska türlü açılmıyor zaten alerjilerim vardı hamilelikte iyice arttı en iyi o açıyor su an
annesinin_beybisi atlasinannesiii valla ben burun spreyi kullanmıştım otrivine ama hiç faydası olmamıştı . tam iyileştim 1 aydır iyiyim derken dün yine burnum tıkandı ve akmaya başladı aşılardan mıdır neden bilmiyorum aylardır sürekli hastayım iyilesiyorum yine hasta oluyorum ve çevremdeki herkes aynı durumda
atlasinannesiii annesinin_beybisi sorma bende aynı 5 gündür asla iyileşemedim test verdim negatif eşime otrivine al demiştim işe yaramıyorsa başka bişey alayım o zaman 😪
Zeynepp97 atlasinannesiii Otrivine mentollü olan efso ama kaç tane eczaneye sorduysam depolarda yok dediler benimde 6 gündür sinüzit azitti nefes dahi alamıyorum başka bir tane burun spreyi aldım ama doktor 3 günden fazla kullanma dedi
Zeynepp97 atlasinannesiii Şey yapıyorum migren taşını kaşlarımın üstüne sürüyorum güzelce sonra havluyu ütüyle ısıtıp alnıma koyuyorum o rahatlatıyor biraz, yoksa bende tuzlu sudur buhardir her şeyi denedim yok olmuyor yani
atlasinannesiii Minikjaponunannesi Yaa hamilelerin burun spreyi kullanamadığını bilmiyordum bende almayayım o zaman 😪
Minikjaponunannesi atlasinannesiii evet sadece deniz suyu kullanabiliyoruz. O da çok etkili değil maalesef eczane bile vermedi hamileyim deyince sprey.