o1anneadayi 3 hafta falan oldu sanırım. Ama çikolatacısından, kapı süsçüsüne herkes o haftalar fiyatlara zam geleceği ile ilgili uyarı yazıları yazmıştı sayfalarına. Zam gelmiş olabilir. Bir de belki beğendiğiniz model fiyatı farklı olabilir.Ben bulut model ışıksız olandan yaptırdım