Evet nasıl o kadar zaman geçti anlamadım bile her gün acaba karnım büyüdü mü
Bu gün hareket edicek mi diyerek geldim bu güne şükür olsun inşallah bebeğimi sağlıkla kucağıma alırım daha yolun başında olan anneler güçlü olun sabır edin her şeyi çok kafaya takmayın ve dünya işi yap yap bitmez olabildiğince dinlenin (evi süpürdüm akşam kanama ve şiddetli ağrı ile acile gittim doktor hemen dedi iş mi yaptın diye o yüzden diyorum yapmayın bebeğimiz den önemli değil) neyse 😇 heyecanlandım işte yavaştan doğum korkuları sarıyor ve malesef çok alışveriş yapamadım ailem yardımcı oluyor eşimin ailesi ile düğünümde altın çaldıkları için görüşmüyoruz (Allah nasıl biliyorsa öyle yapsın onları) neyse 😂 ben de dert bitmez böyle işte