Dün sabah sancıyla hastaneye gittik. Doktorum açılmamın olmadığını fakat nstde ağrılarımın olduğunu söyledi bide oğluşum tombikmiş 2 hafta önden gidiyordu. Sezeryana almak istemem yatış yapalım normal doğum için dedi tamam dedik geldik eve işlerimizi hallettik 3 yaşındaki oğlumu anneme bırakarak hastane yolunu tuttuk. 1 den fazla çocuğu olan anneler daha kötü oluyor bu süreçte çünkü aklım hep oğlumdaydı ağlarmı beni arayacakmı duracakmı vs vs 😔💙 nst odasına aldılar alttan açılmam olsun diye fitil yerleştirdiler ebeler geldi gitti muayene etti nstye bağlandım vs vs derken plates topuna kdar geldik eşim bir yandan kuranı kerim okuyor bir yandan üzgün üzgün çaresizce bana bakıyodu 💙 çünkü bu yaşadıkları ilkti. İlk oğlumda askerden dönmüş doğduğu sırada uçaktan inmişti nasip olmamıştı bunda oldu çok şükür 🤲🏻 Suyum gelmeye başladı lavma yaptılar derken çatala doğru yol aldık 8 dakikada çok şükür yavrum kucağımdaydı sorunsuz geçti çok şükür 🤲🏻 Ohhhh dedim bitti 9 aylık serüven çünkü hamilelik sürecim çok zordu 😅 vesselam oğluşum yanımda diğer oğluşum babasıyla biran önce evimizde 4 kişi olmamın peşindeyim kavuşmanın peşindeyim
Eşim
Ömer ali’m
Ebubekir’imm
Ve ben 🥰🥰🥰
Rabbim herkese hayırlı doğumlar nasip etsin 🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻 Bu süreçte yanımda olduğunuz için sizlerede ayrı teşekkür ederimmm güzel anneler 💙