4 ay önce kürtaj oldum ve şuan 58 günlük hamileyim ama ilk hamileliğimdede kalbi durmuştu 7.haftasında ve ben birden bulantıdan kesildim tüm belirtilerim bir anda kesildi şimdi 8. Haftadayım tekrar aynısını yaşıyorum bir anda bulantım kesildi her ne belirti yaşıyorsam kesildi yine korkuyorum endişelenmekte haklımıyım yoksa psikolojik olarak mı lütfen görüşlerinizi bekliyorum