misirveannesi Anneoluyorummmm biliyorum ama ben yemedim yemiyorum da. Yabani ot neticede. Doğurana kadar yeme bence ne olur ne olmaz :)
Sametnida Anneoluyorummmm ben de çok aasermistim sonra yedimm cok şükürde bir sikintim olmadi Google da yazmıştım bir xok sayfada sorun olmayacgi yaziyordu yedim sncta ispanak ,semiz otu gibi
Merve_boylu Anneoluyorummmm hhhahaha yozgatlıyım kaç kere de yedim bir şey olmadı bence sağlıklıdır da sonuçta ot 😂😂 nerelisiniz acaba ?