Ahgd Kızlar doktorum şeker yüklemesinin zamanı geldiğini söyledi ama yaptır veya yaptırma demedi ıstıyosan yaptır dedi. Yaptırmayı pek düşünmüyorum çünkü birşey çıkacagını da düşünmüyorum ama sizler yaptırdınız mı yada yaptırıp yüksek cıkanlar ne gibi belirtiler oluyor
Merve_0109 Ahgd ben yaptırdım ve çok şükür bir sorun çıkmadı sizede tavsiye ederim gebelik şekeri çok sinsidir önceden bilip önlem almak daha iyi burda çok kadın gördüm yaptırmayıp pişman olan yinede karar sizin tabiki.🥰
Anemoniasp Ahgd 50 gram en düşük dozda yükleme yaptırdım. Sınırda çıktı sonuç. Doktor önemsemedi, biraz dikkat et dedi sadece. Eğer yüksek çıksaydı diyetisyene yönlendirecekti. Şeker hastası gibi diyet yapmıyorsan yaptırsan iyi olur
Ahgd Anemoniasp hayır diyet falan yapmıyorum canm genelde gerek olursa doktor sanırım yaptır diyormus bana sen bilirsin dediği için bilemedim bende
zynperd Benim yükleme zamanı gelmeden şekerim 150 yi gördü, bikaç gün üst üste sürdü bu, doktorum yüklemeye gerek duymadan dahiliyeye gönderdi, gittim diyetle kontrol altına aldık, yükleme yapılmamış oldu, şuanda 33 haftalığım bir problem yok
tugbaacng Ahgd yaptırdım bir zararı yok ki canım. Şekerli kutuda bi içecek içiyosun aç karna ve kan veriyorsun bu kadar.
Deletedmom27272 Ahgd benim şekerim normal çıkmıştı yaptırmadım bebeğim sağlıklı çok şükür 12 günlük olduk bile😍
Valeria Ahgd bir şey çıkıp çıkmayacağını bilemezsiniz ki. Şekerinizi ölçtürün bari arka arkaya bir kaç gün biraz fikir verir.
Ahgd Valeria yani genelde doktor yaptır diyormus gerek gördüğü hastalarına atıyorum çok fazla kilo alımı varsa vs. Bana sen bilirsin dedi ve normalde yapılan tahlillerde ki seker normal çıktı simdiye kadar o yüzden kararsız kaldım bende açıkcası
Ndrg12 Ahgd ben zamanı geçirdim yaptırmadım. İlk gebeliğimde de yaptırmadım bir şey olmamıştı. Ama bu sefer yapacaktım unuttum. Sonra bebek kilo olarak önden gitmeye başladı. (30. Haftadan sonra) doktor biraz kuşkulandı. Dün gecikmeli şeker yükleme yaptım. (Şuan 32. Haftadayım) Perişan oldum. Saatlerce aç durdum. Su bile içmedim. 3 tüp kan verdim tam 5 saatimi aldı bu testi bitirmek. Hastane kapısında canım çıktı. Üstelik 1 yaşında da kızım var. Allahtan eşim vardı. Şimdiki aklım olsa asla yaptırmam diyet yaparım. Bu ne arkadaş hastane ortasına kusmamak için kendimi zor tuttum. 🤮
Ahgd Ndrg12 ay cok zor olmustur canım. Yani o zaman daha sonradan da bi belirti çıkarsa bunu öğrenmek mümkün mü
Ndrg12 Ahgd su artar bebeğin kilosu artar doktor zaten hemen şekerden şüpheleniyor 🥲 benim değerlerim normal çıktı şükür. Demekki ırsi olarak şişko çocuğum var 😁
Gul33 Ahgd ilk hamileliğimde hiçbir belirti yoktu, doktor istedi diye yaptırdım, şekerim çıktı. Diyet yaptım. İkincide doktor yine istedi ilkinde çıktığı için. Yine hiçbir belirtim yoktu her şey normaldi, yine şeker çıktı. Diyet yapıyorum yine. Bebek için riskleri çok fazla malesef