Sima04 korkmayın
Olagan bısey kız cocuklarında bu
Doktor krem verecek surveeksınız kendısı acılcak eger acılmazsa kulak cubugu gıbı bıseyle kendısı acacak acılı agrılı bıseyde degıl
Benım kızımda da bır ysında falandı galıba farketmıstık krem surunce gecmıstı 7 yasına kdar tekrarlama olasılıgıda var demıstı doktor
Hala arada zorda olsa bakmaya calısıyorum yapısıklık varmı dıye