Busraquner Dgnkaya ikizleri sevmediğimi her zaman dile getiren ben hiç haz etmediğim burçtu bebeğin doğumu hazirana denk geliyo nasıl büyk konuştuysam başıma geldi valla ya bakalım ikizlerden hala haz etmem 😂😂😂
Sulesaglam Dgnkaya 2.5 yaşında kızım var Haziran doğumlu 21 Haziran ve bende 19 Haziran iki ikizler yoruyor 😁 şuan hamileyim temmuz gözüküyor 1 ayla yırttım 3 ikizler napardik bilmiyorum 😁😁
Zeynepzeynep52 Bekarken en sevmediğim burçtu ikizler büyük konuştum galiba eşim ikizler ilk çocuğumuz kova yükseleni ikizler şimdi gelecek olan da Allah izin verirse ikizler olacak 🤦🏻♀️