Gece_mavim0 Rabia011 ilk defa perşembe günü gideceğim Atalay göksel adında bir doktora internette iyi yorumları gördüm meslekte de 38 yıldır varmış bilgili bir doktormuş bakalım umarım memnun kalırım 🥰
Ayss01 Rabia011 kesinlikle marsaya gitme. İğrenç hastane. Doktorlari desen ilgi yok bişey yok. Muayene olup çıkman 1 dk sürmüyor. Ve seninle beraber ¾ hasta aliyorlar. Eşini içeri almiyorlar. Soru bile soramiyorsun. Doktora diyorum çalışabilir miyim bi sıkıntı olur mu kadindan cevap yok
Ayss01 Emin ceylan. İlk defa gittim ve galiba hep gideceğim. Baya ilgilendi sohbet etti yanında ki sekreter de ayni sekil de ilgilendi suphelerimizi giderdi. Umarım iyi anı değildir hep böyledir.