Şu anda haftanız iyi ilerlemez diye umut ediyorum. Bana 26. Haftada kireçlenme var dedi doktorum perinatolojiye yönlendirdi 2 hafta çok stres yaptım ağladım bebeğim gelişmeyecek mi erken mi doğacak vs diye. Sonrasında doktor değiştirdim. Ben bir sıkıntı görmüyorum dedi. Ne kadat çok kireçlenme olsa da plesenta bebeği beslediği sürece sıkıntı yok. Kontrolleri aksatmayın bebeğin gelişimini takip edin. Bunu engelleyecek bir sey yok. Sağlıklı beslenmeye devam edin bebeğe kilo aldırabilecek yiyecekler tüketin. 39. Hafta da 3 kilo doğdu bebeğim merak etmeyin bir sıkıntı olmaz inşallah bebek geliştiği sürece.