Gokce_06 şimdi şöyle birsey de var ama , mesela doktora gidince zaten sin regl günümüzü söylüyoruz vs ona göre bize diyorlar şu kadarlık diye, ama sonraki muayeneler de bebek mesela biraz iri oluyor veya zayıf oloyor, o zaman diyorlar , bebeğimiz şu gün ile uyumlu diye , ondan bahsettim bende ☺ benim 4 ay tam gitti , 5. Ayda 1 bafta ilerden gözüktü