H21E-21 benim doktorum haftada bir kadeh şarap içebilirsin demişti.
Burda kola içenler, meyveli soda, gazoz içenler, bebeğe kilo aldırır diye kaşık kaşık nesquik yiyenler linçlenmeyip de kırk yılda bi kadeh şarap içenlerin ya da içebilir miyim diye soranların linçlenmesi bana çok garip geliyo açıkçası🤷🏻♀️