Duamm
Ben özele gittim hiç gelmedim gebeliğimin başından beri sadece 28 haftamda uyuşmazlık iğnemi yaptırmaya geldim daha sonra 31 haftada özel suyum az diye sevk etti hiç sorun etmeden kabul ettiler neden etmesinlerki doğumum olmadı daha eğer erken doğum olursa burda olcak olmazsa özele gidicem yine ama kabul ediyolar gayette iyi ilgileniyolar benimle şuan hastanede yatıyorum hatta