yagmurefe Şuan düşük yapıyorum ve çok şiddetli ağrım var 4 gündür doktor rahimde damarlanma gördüğünü söyledi başına gelen varmı düşük tamamen sonlandiktab sonra rahim flimi istediğini soyledi yassgab var mı acaba