Alisaseyma4 Kızlar 2 saat önce kanıydım şimdi birden ishal oldum sürekli tuvalete gidip geliyorum acaba doğum belirtisi mi bu ? 37+5 günlük hamileyim
Aysell01 Normal doğum belirtisi, bebek assagi indiği için bağırsaklar az da olsa rahatlayip yumuşuyor eğer normal doğum olursa yakın zamanda belki lavmann gibi birseye bile ihtiyaç duymazssin doğum anında