mrvcl9 Kızlar bebişin hareketlerini hissettiğimden beri hep böyle az hareket ediyor hiçbir problemiz yok ne benim ne bebeğimin sebep ne olabilir huyundan mı suyundan mı benimle aynı durumu yaşamış doğum yapmış var mı aranızda 33. Haftalığım bu arada
Kbr-2 mrvcl9 aynı şeyi düşünüyodum bizde 33 haftalığız sürekli hareketli olan bebeğimin 3-4 gündür hareketi azaldı yerlerimi daraldı acaba bilemedim 🤷🏻♀️
mrvcl9 Kbr-2 uyuyorlar herhalde:) haraketlerini az hissediyorum diye gittim nts ultrason Doppler ultrason tahlil herşey yapıldı çok şükür hiçbirşey çıkmadı uyuduğunu gördüm ultrasonda 😁😁