Zynp44 Bende ankarada yaşıyorum. Ama biz temmuza kadar yorganla uyuyoruz havalar ankarada hemen ısınmıyor ki 🤷🏻♀️Ben nisan sonu doğum yapacağım Allah izin verirse. İlk üç aylık kıyafetini hep uzun kollu aldım. 3-6 aylıkları da uzun kollu almayı düşünüyorum. Hatta ilk ay için iç zıbın takımları da alacağım. Bebekler üşür. Adana Hatay falan olsa elbette sıcak olur ama Ankara’nın hava şartları malum. Yanlış anlamayın sadece tavsiye vermek istedim. Elbette takdir sizin. Sağlıcakla alın kucağınıza 🤗