Uykusever_16 Merhabalar kızlar bugün 11+2 günlük hamileyim grip olmuşum acilden hastaneye gittik bebeğide kontrol etti 12+4 günlük dedi normal mi sizce herhangi Bi sorun teşkil eder mi acaba?
fatma_sahin Uykusever_16 benim oğlumda 10 gün falan önde canım korkma kötü bişey değil aksine bebegin gelişimi için baya iyi
_Mediha_ Her bebeğe 1 hafta önde derler hesaplamayla alakalı hafta hesaplanırken regl döneminde içine katıldığı için yaklaşık 1 haftalık bi boşluk oluşuyor tabki adet görmeden birkaç gün önce gebe kalanlar hariç
fatma_sahin Uykusever_16 Rica ederim canım ilerde haftasını yakaliyormus zaten geriden gelmesinde önden gitsin 35 haftadayim bu arada