Busrahoylugil Benim vücut yapım küçük olduğu için mi bilmiyorum bebeğim yerleştikçe sanki karın ağrım artıyor , aynı durumları yaşıyor musunuz ?
MeyraRana Busrahoylugil bacağıma giren kramplar yüzünden gecelerim işkence gibi geçiyor bulantı dan sürekli tuvalete çıkmaktan kurtuldum derken şimdi bu başıma bela oldu çok canım yanıyor vala 😞
Semra12344 Busrahoylugil 23+1 den selamlar 🖖 benimde bel ağrım var ya özellikle yataktan kalkınca oluyor
Busrahoylugil Semra12344 karnınız büyüdüyse ondan oluyormuş , bebişlerin kemikleri büyüdüğü vr yukarıya çıktığı için karın ve sırt ağrımız oluyormuş
Semra12344 Busrahoylugil aaa evet karnım 22 haftaya kadar hiç yoktu 22 den sonra büyümeye başladı cnm