Aysckzgnc Pozitif çıktıktan 4 gün sonra koku tat gitti 😒 gerçekten yoğurtsuz makarna tadında bi his…. canım bişeyler çekiyo ağzıma atıyorum, tat yok.. bugün sinirden ağladım tat almak istiyorum diye…. tat koku gittiğinde ne zaman geri geldi? Özel bişey uyguladınız mı?
heleninannesi06 Aysckzgnc hamilelikten önce yaşadım ben ne yaptıysam gelmedi iki üç hafta kadar sürdü sonra kendiliğinden geldi çok geçmiş olsun 😔
Muberraonur Aysckzgnc bnim ilk günü gitmişti koku ve tat 10 gün sonra geldi yavaş yavaş geçmiş olsun Ozonlanmış sarı Kantoron yağı 2şer damla burnuma damlattım bu süreçte . Kullandığım 2. Günü hiç almadığım koku azcık da olsa almaya başlamıştım derinden koklayınca alıyodum
Saki07 Aysckzgnc ben 12 haftalıkken kovid oldum şuan 30 haftalık olduk, koku hala gelmedi ne yazık ki..
tulay06 Aysckzgnc ben sürekli Türk kahvesi,kolonya gibi keskin kokuları kokluyorsum her gün. Koku almasam da kokluyordum burnum uyarılsın diye. 4-5gün sonra yavaş yavaş gelmeye başlamıştı benim. Herkeste farklı seyrediyor tabi. Çok geçmiş olsun bu arada
_Mediha_ Hamile değilsen kekik yağı tavsiye derim benim 2 günde geldi . Günde 1 bardak suya sadece 2 damla damlat ve iç dudağına değdirme yakar. Geri gelmeyi hızlandırıyor . Kullanamazsan da tencere de su kaynat içine damlar evin içinde o koku olsun
Aysckzgnc heleninannesi06 çok teşekkür ederim🙏🏼 Geldiğinde eskisi gibi miydi, bazıları eksik geldi diyor😔
Gly37 Ya cnm bende hamileyim ve serklaj sonrasi 4.gunde pozitif oldum muhtemelen hastaneden kaptim bugun 1.gunum cok endiseliyim
Aysckzgnc Gly37 endişelenmeyin, ben başından beri başa gelen çekilir, 1 hafta en fazla 10 gün sonra nasılsa negatif çıkıcam diye düşündüm çok şükür de çok hafif atlattım, beni en yoran şey tat koku gitmesi oldu diyebilirim
heleninannesi06 Aysckzgnc eskisi gibi geldi eşim tam gelmedi dedi uzun süre asi yaptıran o olmasına rağmen 🙄 inşallah hemencecik atlatirsiniz
Saki07 Aysckzgnc olsun siz yine de umutsuzluğa kapılmayın çünkü herkeste aynı olmuyor. Görümcem de hamile ve aynı anda kovid olmuştuk onun kısa süre de koku ve tad gelmişti.
Seda9507 Aysckzgnc özel birşey yok malesef. Eşimin 1 2 ay sonra geri geldi. Benim karantina bitti 3 4 gün sonra
Ece003 Aysckzgnc sirkeli su içmişti kız kardeşim 2 günde geri geldi tat koku ama hamilelere zararı var mı bilmiyorum kız kardeşim 9 yaşındq
Busra2089 Benimde 2.gün gitti. Ama 7 günümde yavaş yavaş geri gelmeye başladı. 10.günüm bugün her şeyin kokusu tadı netleşti artık. Ben çok sarımsak tükettim ve kokladım. Aynı zmanda her gün limon kolonyası kokladım. Buna bağlıyorum çabuk gelmesini. Geçmiş olsun geçiyor benim bir şeyim kalmadı çok şükür.