_nurgler Zaman nasıl hızlı geçti anlamadım ama bu vakitler asla geçmek bilmiyor kızlar tam gününde mi gelir bilemiyorum ama dualarınızı bekliyoruz kızımla 🥰🙏🏻
Aysell01 39+2 bende 38e girdigim günden beri nezaman dogurucam die bekliyorum hiç belirti yok ama sizin varmi acaba nasıl hissediyorsunuz kendinizi
_nurgler 38den sonra bacağımın iç tarafında ağrı oluştu istemsizce topallıyorum ama onun haricinde ağrım yok canım Aysell01
Esrakaracali Benimde 39+2 bende bekliyorum dün kontroldeydim ne açılma var ne sancı nasıl olacak bilmiyorum..
Mikrop Sata göre 39+4 üm ama uygulamaya göre 38+4 üm sona yaklaşırken bebek satı yakaladı bilmiyorum hangisine göre gelecek beklemedeyim 🤔
Aysell01 _nurgler doktorum o ağrı bebek hem assagiya baskı yaptığından hemde çatı kemiklerinden dolayı demişti benimde var bazen yürürken bile açamıyorum bacağımı
Mikrop _nurgler evet 😀 benmde 38 den sonra iç bacağımda ağrım oluştu bazen yürütmeyecek kadar giriyor kramp gibi bazen rahatım kanala indiği için olabilşr mi ağrılar
_nurgler Açılma olduğu işin diyorlar canım baskı yapıyo artık yavaş yavaş tabi alttan ondandır Mikrop