Dün hastaneye gittim 2 cm açılma vardı biraz sancım da vardı ama doğum sancısı kadar değilmiş. Bugün de doktora gittim canın ne zaman isterse doğurabilirsin artık herşey çok iyi gidiyor çok güzel gelişti dedi. Dün ağrım olunca ne olur ne olmaz diye ciğer geliştirici iğne de vurdular. Bakalım ne olucak korkuyorum biraz ama heycan da var nasıl olucak bir an önce kavuşsak diye 🤷♀️