Ezgiduru 10+3 um kizlar. Hamileyken covid nasil geçirdiniz ilac vs kullandiniz mi neler yediniz neler yaptiniz
poncikveannesii Ezgiduru şu an hala covidliyim ilaç içmedim parol dışında oda çok kötü oldğum zamanlar kan sulandırıcı zaten kullanıyordum doktor devam et dedi bol su meyve tüketmeye çalışıyorum iştah kapanıyor ama zorluyorum
Ezgiduru poncikveannesii ya benm kulagimda da enfeksiyon vardi kac gundur antibiyotik iciyorum bir sey olmamıştır insallah sabah direk dr umu arayacağım ama asiri panikliyorum su an 😔
burcuacrr poncikveannesii ben de covidliyim kan sulandirici hap ecopirin kullanıyordum igneye başladık pozitif çıkınca. Siz hap kullaniyor musunuz ek olarak? Çok geçmiş olsun tez zamanda sorunsuz atlatırız inşallah.
poncikveannesii Ezgiduru doktor verdiyse antibiyotiği korkmayın ama kendiniz başladıysanız hiç kullanmayın
Sindamek 24 de kovid oldum parol kullandım sadece. Birde bol c vitamini tükettim portakal mandalina kivi vs.
poncikveannesii burcuacrr ben 12.haftdan beri damar darlğndan dolayı coraspirin kullanıyordum ona devam ettim çok kötü oldğm zamanlwr parol içtim başka hiçbir şey kullanmadım