İyi geceler arkadaşlar ben normalde düşük tansiyono sahibim ama bugün sürekli tansiyonum 12 e 8 oluyo sonra bir düşüyo sürekli oynuyo baş ağrısı hissedince bakıyorum ki tansiyon yükselmiş. Gebeliği in de 13. Haftasındayız normal mi sizce endişelendim gece gece