Ulkermadn özelde perinatoloğa gittim tüm vücuduna baktı çok şükür birşey görmedi ben ayaklarında sorun yok mu deyince biraz dikkatli baktı sağ ayağı normal ama solda olabilir belkide pozisyondan dolayı öyle görünüyor dedi ama kesin bir teşhis koymadı bence kimseye inanmayın bebeğin doğumunu bekleyelim rabbim ne nasip ettiyse odur Allah hepsine can sağlığı versin sağlıkla kucağımıza alırız inşallah 🙏