Huri-li AnnesiyimM53 yok 24 haftalık hamileyim ya kabullenemiyorum galiba ama içim çok rahat sanki öyle birşey yok birde bana bakan perinatolog bana gerçekçi gelmedi bu hafta başka doktora görüneceğim
mikano AnnesiyimM53 aynısı benim yiğeniminde böyleydi iki ayağıda içi dönük oda bebekken alçıdaydı şimdi 13 yaşında ve dümdüz yani alçıdan sonra herşey normale dönüyo hiç merak etme
AnnesiyimM53 mikano inşallah canım bnm inşallah zekasında bi sıkıntı olmasında başka birşey istemiyorum
Glstnlkmn63 AnnesiyimM53 yok canım onun daha kötüydü çarpık ayak değildi onun bilekten içe dönüktü ama maalesef bebeğimi kaybettim 😔
Glstnlkmn63 AnnesiyimM53 çok hastalığı vardı canım hidrosefali ellerinde deformite vardı kanında enfeksiyon vardı
AnnesiyimM53 Glstnlkmn63 ellerinde ne gibi defarmite var bnm bebeğimdede var elleri hafif dışadönük duruyo kaslarında zayıflık var
Glstnlkmn63 Huri-li sağol canım rabbim evlatlarımızı bize bağışlasın inş senin bebeğinde ne sıkıntı var canım ?