AnnesiyimM53 doktorun suphelendigi genetik hastaliklqr çıkmadı baska bi çeşite baliyo simdi genetik wonuxtalqri temiz xikti yani o hastalık çıkmadı hastalığın adı bulunanlara kadar 3 ayda bir kan veriyoruz. bebeğim yaşıyor 2 yasinda cok sukir dr lar gelişim zeka geriliği vs bekliyordu iç organlarda hasar var büyük ihtimal diyorlardı cok xok cok sukur ki hicbisey çıkmadı sadece ayak parmağı yapışık. sizde belli mi wendrom adı yada belirtiler neydi