AnnesiyimM53 Glstnlkmn63 peki test yaptılar mı bebeğine genetik test aonuç ne çıktı ? Bnm bebeğiminde ayakları çarpık damağı yarık
Glstnlkmn63 mutlugebe_38 yok canım çok şükür bi sıkıntısı yok ama şuan 1 haftadır alçıda ve 5 hafta sürecek
Esrahaliscelik Kubosch bebegımden kan almışlardı onu genetıge yolladık bır buçuk ay sonra öyle çıktı sonucu kalp anomalısı solunum sıkıntısı gelısme gerılıgı vardı bebegımde dış gorunusunde hıc bır sıkıntı yoktu ama doktorlar ağzı burnu çok küçük kulakları altta bıraz dedıler tahmın ettıklerı sendrom çıktı 😔
Kubosch Esrahaliscelik yani dogduktan sonra anladigim kadariyla… hamileyken ultrasonlar da hic fark etmediler mi? Bu ara da Allah sabrinizi versin cok cok zor bir durum…
cansuer98 AnnesiyimM53 merhaba 16.kromozomda ne bozukluk var acaba başka rahatsızlığı var mı bebeğinizin
AnnesiyimM53 Glstnlkmn63 şuan ikiside alcıda canım bnm ama şöyle diyim ayakları bilekten içe dönük ikiside
Glstnlkmn63 AnnesiyimM53 benim bebeğin bi ayağı alçıda canım 2 ci defa aldık alçıya sizin 2 ayak mı ?
Minnoslarim AnnesiyimM53 öncelikle çok geçmiş olsun Allah şifa versin bebeğinize, benim yeğenim de öyle doğdu şu an 2 yaşında canavar gibi, tedaviyle hiçbir sorun kalmadı, içinizi ferah tutun 🙏
Esrahaliscelik Kubosch hayır farketmedıler ben tarama testlerını yaptırmamıştım zaten gerılık 4 haftadan 7 haftaya yukselınce bır anomalısı olabılır demıslerdı o kadar doğunca farkedildi