Kızlar karnimda akşam bı ağrı oldu ilk baş kasiklarimda sonra geçmek bilmeyen
Bı acı olustu adetimde 12 gün gecikti bugün test yaptım pko var bende tertemiz negatif çıktı ama çok kötü bı ağrı hiç böyle olmazdım klomen ve glukofen kullandkm onlar yan etki yapmış olabilir mi dicem klomen biteli baya oluyor