SevimnurBaaran Glshekr iki gebeliligimdede yaptırdım canım. Ben yaptırmanı öneririm açıkcası gebelik şekerin varsa ve önlem alınmazsa daha tehlikeli durum olabilir
minikbebegim19 Glshekr ay beni Bi korkuttular ama yaptırdım bişey yok ki yani aç karnına meyveli gazoz içiyorsun benimkinin tadı çok iyiydi. Sadece aç aç şeker bir anda herkese iyi gelmiyor ama ben günlük hayatımda şeker kullandgm için bir şey olmadı yani mide bulantısı falan. Yaptrın sonuç olarak şekeriniz varsa çıkar ona göre önlem falan alınır
SerraveAnnesii Ben 24. haftada yaptırdım. Bence yapılması gerekiyor önceden önlem almak için, şeker yüksek çıkarsa ona göre şeker diyetine falan başlatıyorlar. Doktorum da yaptırmamı istedi hemde şekerim normal çıkınca içim rahatladı☺️
Glshekr SerraveAnnesii İçimizin rahatlaması ve önlem alınması için yapılması kesinlikle o zaman 🌸 İnternette farklı yorumlar görünce insan biraz farklı oluyor ☺️
yerimseniben34 Mutlaka yapın derim ilk hamileliğimde yapmıştım bişy çıkmamıştı. Bu gebeliğimde çıkmış dahiliyeye gideceğim şimdiden kendimce diyete başladım doktora gidene kdr .
Glshekr @"SevimnurBaaran Doğru diyorsunuz ilerde daha kötü sonuçlar doğurabilir.Bende şimdi yaptiriyorum da internette öyle garip yorumlar görünce danışmak istedim.Tesekkur ederim 🌸☺️
SerraveAnnesii Glshekr Bence de yapılması gerekiyor zararı olduğunu düşünmüyorum tam tersi gerekli bir test olduğunu düşünüyorum 😌
Nisaanuur Bence yaptırmalısın . Ben sürekli ne bulursam yiyordum bebeğe vitamin bilmem ne diye doktor bu bebeğin karnı şişmiş dedi şeker olabilir sende dedi yükleme yaptık evet şeker çıktı çocuğun karnı şişmiş kendim gözlerimle görmüştüm oldum eğer bilmesek doktor da umursamasa çocukla ben şişip duracaktık. Her gün şeker takibi yapıp yediklerime dikkat ediyorum.
Xyztt Kesinlikle yaptırmalısınız, seker olup da farkına varmazsanız Allah korusun bebek kaybına kadar gider. Cahillerin yapma dedigine bakmayın. Hiç zor birşey Degil. Ac karnına normal gazoz içtiginizi düşünün