MslAknn Kızlar 32 de gıtmıstm 1900 du 35 de gıttım 2700 du 47 cm masallah sızde durumlr ne ıyımı sızce erkek bebısım 🤎
Gkcdila MslAknn evet gayet iyi maşallah bende 34+5 2860 gr 32 de 2260 tı bir hafta önden gidiyor ama normal dedi doktor
Karadenizli_ MslAknn bende 31+5 te gittim 2050 gramdı şuan 34+5 im yarın doktara gidicem 🤗 hayırlı haberlerle inşallah
fatma_sahin MslAknn 35+2 bugün kontrole gittim boyunu unuttum ama kilosuna 2970 dedi yani 3 kilo hemen hemen karnı geniş iri bı bebek olucak dedi 10 gün falan da önde gidiyormuş