Cyl1 2 günlük anneyim sezeryan oldum herşeyi deniyorum fakat hala yok normal mi moralim düşmeye başladı
MslAknn Cyl1 sezeryandan sonra sut hep gec gelır bıraz canım sen sureklı emzır pompan varsa kullan ıcecek tuket bol su
Asiyes Cyl1 ben ilk günden sonda hemen bol bol komposto içtim , tavuk suyu sonra çoğalması için bestlak diye bir damla var onu anladım bana çok yaradı
tulay06 Cyl1 normal canım öncelikle modunu düşünme psikoloji çok önemli süt üretiminde o yüzden emzirmeye devam et bebeğine odaklan bebeğin emdikçe gelecektir inşallah:)
Elisa01 MslAknn sezeryandan sonra süt hep geç gelmez yanlış bilgi ☺️ Sütün gelmesinin doğum şekliyle bir alakası yok kimi normal doğum yapar geç gelir sezeryan yapar hemen gelir veya tam tersi bu tamamen hormonlarla alakalı bir durum 🙏
Reyyankus Normal canım benim üçüncü gün geldi. Bol bol emzir dere otu ye birde anason rezene kimyon ısırgan çayı yap iç benim öyle çoğaldı.
BayBaby Instagram’da ebebtülin var sayfasını takip etmenizi öneririm, emzirmeyle ilgili güzel sağlıklı bilgiler paylaşıyor