Kızlar Pendik adatıpta doğum yapan var mı ben hamileliğimin başından beri adatıpta takipliyim bugün eşimin bi arkadaşı kendi eşi doğum yaparken adatıpla alakalı iyi şeyler duymadığını vs söylemiş ben memnunum şimdiye kadar ama ilk gebelik olunca biraz daha pinpirikli olunuyor sanırım eğer bir görüşünüz varsa yazarsanız sevinirim 🥰