14 olur mu 🙈😊 benim 3. Hamileligim ve galiba ba hissediyorum. Surekli degil yemek den yarim saat sonra felan bi kıpırtı oluyor gaz mi hareket mi bilemem ama bana göre bebek
Cinsiyeti belli degil haftaya kontrolumnvar belki belli olur.
1kiizm var birde oglum olursa ne guzel 🙏 nasup tabi