busrahnm-95 Kızlar 35+4 deyim. 34.hafta sonlarından beri böyle vajinamda acayip baskı var sızı mı desem sancı mı desem bilemiyorum regli olacakmışım gibi. Normal bir durum mu?
busrahnm-95 kediannesi60 01cigdem Cidden yürürken zorlanıyorum bazen acayip baskı da var🥺 oğlumda masallah kıpır kıpır asla durmuyor 😂
01cigdem Ayy bende de o var aynen dediğin gibi 35 haftadayım . Bebek yerleşiyor diyorlar Hafik hayırlısı .
Kenny 1-2 gundure benımde oyle sımdı korkup baktım. Baska yasayan var mı dıye hem cok hareketlı hem ınanılmaz karnım buyudu su 5 gunde hemde asaya dogru kayıyorms gıbı hıssedıyorum.