Serenity12 Meleklerim34 29 haftalıkken (geçen Cumartesi) gittik kontrole . 1070 gramız. Gelişim gerili var. Siz de nasıl kilo ?
Meleklerim34 Serenity12 bizim dün dü kontrolümüz 1170 gram dedi doktor ama suyumuz fazla olduğu için yüzde elli doğru olabilir dedi doktor
Meleklerim34 Busra2013 benim kontrolüm pazartesiydi tam 28 haftalık olmuştuk 1170 dedi ve ben gelişimi nasıl dediğimde kilosu gayet ideal dedi doktor yani zaten bu haftada 950 gr mış en alt seviye
Meleklerim34 Papatyammmmm bizim yaramazda makat geliş olarak duruyor bende çok korkuyorum sezeryan olmaktan haftaları daha var umarım dönerler