Derin0712 Kizlar esimle merdiven inerken nasi oldu anlamadim birden asagi dogru ayagim kaydi o ara esim dusmeyim diye sol kolumu tutup beni cekti ve karnimin saginda acima oldu suan et ezigi gbi aciyor 37+3 deyim bebegime bisey olurmu ya cok sikinti yaptim
Serenity12 Derin0712 yok ya darbe bile alsanız amniyon sıvısı koruyor diyorlar. Yine içiniz sıkılırsa kontrole gidin yarın 🙏🏼 Allah korusun 😘
Esra-57 Derin0712 canım geçen gün mutfakta düştüm hafif düşmeme rağmen bebeğimin hareketlerini hissetmeme rağmen acile gittim doğumhane de açıklığim vs varmı diye bakıldı nst çekildi bide acil doktoru ultrason ile baktı yatış yapılıyormuş böyle vakalarda ne olur ne olmaz diye ama benim herşeyim iyi olduğu için ister yatisin yapılsın istersen de şimdi git sabah tekrar gel nst cektir dedi sabah gidip tekrar cektirmistim bide bizi çok uğraştırdilar hastane polisi karakol vs ama gitmen de fayda var doktor bana bazen bebek eşinden bile ayrilabiliyor düşmeler de dedi
Glbyz61 Derin0712 canım bende 36 haftalığım yere düştüm popo üstü karnım ağrıdı ama birsey olmadi çok şükür hareketlerini kontrol ettim gayet iyiydi 2 gün sonrada kontrolüm vardi herhangi birsey olmadi
pims Derin0712 bir kontrol ettrmekte fayda var geçmiş olsun. Allah yavrunuzu size bağışlasın. Allah koruyor meleklerimizi çok stres yapmayın🥰
Derin0712 Serenity12 boyle karnim yirtildi gbi oldu bi an esimede demedim cni sikilmasin diye bi anda beni asilinca dusecem diye uyuyamıyorum suan pazartesi dgum yapacagim gozemi geldim noldum anlamadim herzmn indgm cktgm merdiven
Aslylmz Bi anda refleksle kendinizi kastıgınız için olmuştur muhtemelen bebeğin hareketlerini takip edin sıkıntı olucagını sanmıyorum Allahın izniyle ☺️
Derin0712 Aslylmz insallah bisey olmaz esime demedim kafaya takar simdi ama karnim aciyor yirtildi gbi hissettim bi an et ezgi gbi acidi bebegim bikac hareketi oldu snra 10 gbi yasandi bu olay bebek hareketliyse bisey olmamistir degilmi
Serenity12 Derin0712 aa doğum yaklaşmış. Siz bugün bence bebeeğin harketlerine dikkate edin yarında hastane veya bir sağlık ocağına uğrayın.
dugmeannesi Derin0712 bebeğiniz 2 saat içinde en az 10 kere haareket ediyorsa sknti yokdur. Ama gene de yırtılma için doktora gitseniz iyi olur
Aslylmz Derin0712 olmamıstır canım senin ani vücut kasılmanla yasadıgın birşeydir hafifler yarına oda insallah benim alerjim var cok sık hapşırıyorum ve cok sık oldugu için bazen kendimi istemeden sıkıyorum ve aynı anlttıgın gibi bazen yırtık olusmus gibi bir agrı olup saatlerce onun sızısını çekiyorum o yüzden sende endişe etme hiç ☺️
Derin0712 Serenity12 suan hareketli bisey olmus olsa hemen olurdu degilmi saat 10 da yasadim bu olayi bebegimin hareketi normal o saatten beri bise ilsa hemen olurdu degilmi
Derin0712 dugmeannesi etti canim asiri hareket degil ama kipirdaniyor bi yandan allah korudu dussem nolcakti merdiven cok dik bi yandanda aniden esim cekince boyle oldu cok tedirgin oldum ama bebegim iyi sanki karnim aciyor ben yururken falan
Derin0712 Aslylmz hehhh aynen canim grip olmustum o zamanda boyle oksurup hapsiririen yırtılır gibi acimisti aynisi yasadigim
Derin0712 Esra-57 gecmis olsun kac haftaliksin bebegimin hareketleri iyi suan bile hissediyorum biseyler yapiyor icerde dusmeyle sikinti yok dusmedim esim tuttu ama iste oda refleksle kaldirir gibi yapti tek kolumdan karnim acidi o an ancak yarin gidebilrim drda bebek hareketi varsa bi aorun olurmuki
Derin0712 Glbyz61 masallah rabbim korusun bnmde hareketi iyi suan allaha sukur bisey olsa ztn snrasinda hareket olmaz heralde degilmi farkederdim
Glbyz61 Derin0712 tabi ki canım bireey olsa kanaman olur du hareketlerini hissetmezdin belli ederdi yani kendini
Cotanakk Derin0712 ben 24 haftalıkken merdivenlerden yuvarlandım sırt üstü bir şey olmadı çok şükür doktor karnına darbe almadıkça korkma dedi siz de canınızı sıkmayın bebeğinizin hareketlerini hissediyorsanız sorun yok