Gorkeminannesi 8+6 bir aydır gaz şişkinlik midemden boğazıma kadar gelen yanma ve bulanti beni mahvediyor yaşayıp çözüm bulan bilen var mi ödüm kopuyor bisey yiyip içmekten ve cok yoruldum ne zaman geçer bu durum😭
bukusum Gorkeminannesi cook iyi anliyorum seni 2.tremestrda hafifliyor bende safra kusmustum aci cok kotuydu. Rennie surup icebilirsin onun disinda sogut sut
Ccanan25 Gorkeminannesi bende çok cektim ülserim vardı iyice arttı 3 ay hastanelerde serum yedim su bile içemedim sonrasında rennıe şurup içtim sakın süt içme çünkü daha çok tetikliyor beyaz leblebi yabanmersini yoğurt corbası tavuksuyuna çorba baharatlı acı şeylerden bi dönem uzak dur sonra zaten yavaş yavaş düzeliyorsun inşallah çabuk geçer
heleninannesi06 Gorkeminannesi süt gerçekten iyi geliyor bir de ev yapımı yoğurt varsa ondan yapılan ayranda bana çok iyi geliyor
Anonimane_150 Gorkeminannesi merhabalar eğer hala buralardaysanız yanıtlarnasınız çok sevirim. Sizin mideniz ne zaman normale döndü rahatladınız. Bende aynı sorununyaşıyotum dayanamıyorum artık 😭😭😭
Gorkeminannesi Ccanan25 sütü bi arkadaşım da soyledi ama korkudan içemedim daha cok sisirir de karnim patlicak gibi olur gene diye mide gazini çıkarmak ne kadar zormuş aci çekiyorum resmen ne kadar dirensem de sonu istifra etmek oluyo bu sefer de bogazim deliniyo sanki🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Gorkeminannesi Beyaz leblebi sevmem ama denicem mutlaka ne ilk gebeligimde ne de hayatımda hiç böyle şeyler yaşamadım cok zorlaniyorum yemek yesem bi dert yemesem ayri dert Allah hepimizin yardımcısı olsun 🤲🏻🥺